5 съвета за красиво тяло

За съжаление красивото тяло, както всяка красива вещ, има цена. Тук обикновено тя се състои в хранителен режим и активен спорт. Разбира се, не всеки човек има времето, възможността, а и често желанието да се посвети достатъчно в дербите на здравословното хранене и спорта. Ако и вие сте от този тип хора -продължете с четенето.

 

В днешната статия подбрахме за вас някои лесни и откровено мързеливи възможности да изваете красиво тяло почти неусетно - без да се налага да посещавате редовно фитнеса и да спазвате драстични диети. Единственото условие е да ги спазвате стриктно и да превърнете поне част от тях в ежедневна рутина.
А ето кои са те:

 

Стълби

Да, знаем, че асансьорът е по-лесният и бърз начин да се приберете вкъщи, но опитайте да го заместите с изкачването на стълби. Направете си експеримент - започнете да използвате стълбите на слизане и на качване към дома или офиса всеки ден в продължение на седмица. Ще видите как през първите дни ще се задъхвате, но с всеки следващ ден ще ги изкачвате все по-бързо и лесно, а накрая това ще се превърне в една бърза и дори приятна рутина, която ще се отрази страхотно на тялото ви.

След известно време тялото ви ще ви даде знак, че има нужда от още активност и още стълби - тогава можете да увеличите изкачването с още няколко етажа. Изкачването на стълби ще ви помогне да оформите мускули, да поддържате добра форма и да тонизирате тялото.

 

Разходка

Ходенето е най-естественият начин да оформите красиво тяло и го слагаме в графата “мързеливи начини”, защото без да осъзнавате, вървейки по ежедневните задачи, изгаряте калории. Дългата ненатоварваща разходка в парка или планината с любим човек или с домашния любимец ще ви зареди с позитивни емоции и ще помогне да тонизирате тялото си.

 

Шопинг

Обиколката из любимите магазини е сред най-добрите начини да се раздвижите, без да усещате това като неприятно задължение. Какво по- хубаво от това да избирате красиви нови дрехи, докато си набавяте и нужното движение за деня.

 

Пеша до работа

Ако работното ви място е на близко пешеходно разстояние, може да започнете деня с приятна и освежаваща разходка. Според редица проучвания дори само 30 минути ходене на ден са достатъчни, за да тонизирате тялото и да поддържате добра форма.  А за още по-добра мотивация ви предлагаме да изтеглите на телефона си приложение, с което да следите крачките си през деня, както и изгорените калории - така ще имате реална представа за постигнатите резултати.  Лесни упражнения Ще ви представим три бързи и много ефективни упражнения, които може да правите по няколко минутки всеки ден, както вкъщи, така и в работата, а ако ги спазвате стриктно и редовно - резултатите ще ви изумят.

 

Повдигане на пръсти от място

Застанете прави, нека стъпалата ви напълно да докосват земята. Повдигнете петите и задръжте така няколко секунди, а после отпуснете отново в изходна позиция. Повторете упражнението 30 пъти, ще усетите напрежение в прасците, което доказва, че натоварвате зоната.

 

Клекове

Едно от най-популярните упражнения за оформяне и стягане на седалището и не на последно място- лесно за изпълнение. Направете разкрач малко по-голям от ширината на раменете. Не се прегърбвайте, протегнете ръце напред, дланите трябва да сочат към пода, главата да е изправена, а коремът стегнат. Започнете клякането поемете въздух - бедрата трябва да са малко по-ниско от коленете (представете си, че трябва да седнете на нисък стол или табуретка). Изправете се бавно и внимателно и започнете да издишате.

 

Планк

Това е упражнение за цялостно стягане на тялото с особено голям акцент върху коремната област. За да изпълните упражнението трябва да легнете на пода по корем. Поставете ръце с дланите надолу точно под раменете. Дръжте гръбнака в изправен, а тялото стегнато. Разширете леко краката и повдигнете тялото си на пръсти. Задръжте така 30 секунди и увеличете време след няколко дни.

 

Танци

Един от най-приятните начини да си набавите нужната физическа активност са танците. Пуснете си микс от любими песни и дайте свобода на тялото си. Танците ще ви помогнат да изваете тялото и да се чувствате истински тонизирани след тази приятна импровизирана тренировка.

 

Смях 

Любимият ни и най-мързелив съвет за горене на калории е смехът. Според британски здравни експерти  може да изгорите до 120 калории на час, докато се смеете. Забавлявайки се от сърце, натоварвате вътрешните коремни мускули, което спомага за топенето на излишните калории.

 

Тези 5 на пръв поглед мързеливи съвета, ще ви помогнат да поддържате ежедневно тялото си в добра форма и ще осигурят нужната физическа активност, без да се налага да се подлагате на тежки упражнения или спорт, които не ви носят нужното удоволствие. И още нещо важно - всяка дейност трябва да се прави с желание, усмивка и мотивация, за да бъде успешна и да доведе до желаните резултати. А както видяхте - първите крачки към мечтаното тяло са само на няколко мързеливи съвета разстояние.