7 съвета за перфектно дупе

Едва ли има жена, която да не мвчтае да има красиво и стегнато дупе, на което всяка рокля, бански или къси панталонки да седят страхотно.

За съжаление тази част от тялото е сред най-податливите зони за различни проблеми като отпускане на кожата, целулит и стрии. Именно те са причината за пониженото самочувствие на много дами и повод за днешната ни статия.

Затова подбрахме за вас 7-те най-важни съвета, които трябва да спазвате, за да се радвате на красиво дупе, но преди да преминете към тях помнете, че пътят към желаните резултати е в добрата мотивацията.


1. Спазвайте хранителен режим

Консумацията на нездравословни храни, употребата на газирани напитки и храненето късно вечер са сред основните причини за отпускане на седалището, натрупване на мазнини и появата на стрии и целулит.
За да изваете перфектно дупе, трябва да се изградите определени хранителни навици, към които да се придържате. Ограничаването на захарта, солта и алкохола са сред най-важните правила, които трябва да спазвате, за да сте сигурни, че останалите ви усилия ще имат успех.

Превърнете плодовете и зеленчуците във ваш верен помощник по пътя към постигането на идеалното дупе.


2. Спортувайте

За радост на едни и за съжаление на други,  за да се радвате на перфектни форми и стегнато дупе, не трябва да пренебрегвате спорта. Намерете занимание, което ви носи удоволствие и отделяйте по няколко часа седмично, за да му се посветите, а резултатите няма да закъснеят. 

Едни от най-натоварващите и интересни активности, които може да практивате, за да тренирате активно седалището са  добре познатите кардио упражнения, танци на пилон, езда, набиращите популярност уроци по туърк и разбира се гимнастика, фитнес и йога.

Ако спортът не е от силните ви страни, отделяйте време за кратки, но ефективни упражнения за дупе и бедра като клекове, изкачване на повърхност и бедрено сгъване и се движете възможно повече.


3.  Не стойте дълго на едно място

Кръвообращението в областта на седалището е доста слабо, а дългото стоене в седнало положение води до бавна регенерация на тъканите и задържане на течности, което е сред факторите за образуването на целулит.

Ако работата ви изисква да сте седнали през повечето време, наложете си да ставате от мястото си по възможност на всеки 40-60 минути.

 

4. Избягвайте тесните дрехи

Тесните дрехи стоят страхотно, но имайте предвид, че когато са твърде впити по тялото пречат на добрата циркупация, причиняват атрофия на мастната тъкан и също са сред причините за поява на целулит.

 

5. Заменете топлата вода с хладка

Всички обичаме горещите душове, но  топлата вода изсушава кожата и влошава кръвообращението. Опитайте се да се къпете с хладка вода, за да стимулирате еластичността на кожата и в частност - на задните части.

 

6. Масажирайте след баня

Масажите са чудесна възможност да поддържате дупето си в добра форма.
Освен извършени от специалист, те са много ефективни и ако са направени в домашни условия.  
Сухият масаж с четка от естествен косъм е сред най-добрите средства в борбата срещу целулита, но все пак ви препоръчваме да започнете процедурата с по-мека четка и постепенно да увеличите твърдостта й.

Може да правите масажи и с различни антицелулитни кремове или продукти, съдържащи колаген - обикновено тя нямат достатъчен добър и видим ефект, но пък усещането е по-приятно и със сигурност ще се отразят благоприятно на кожата в областта.

Веднъж седмично може да третирате кожата на седалището и с пилинг за тяло - така си гарантирате мека и красива кожа без несъвършенства.


7. Запознайте се с естетичните терапии за моделиране на тялото

В последните години естетичната дерматология и апаратните процедури за оформяне на тялото и третиране на целулит са сред най-предпочитаните методи за моделиране на желаните форми. 
Благодарение на съчетаването на различни технологии, тези терапии действат директно върху проблемния участък, безболезнени са, спестяват много време и са отличен избор ако искате да постигнете бързи резултати.
А и какъв по-приятен начин да се погрижите за тялото си докато … просто си лежите.


Гарантираме, че спазването на седемте съвета от тази статия ще ви помогне да се радвате на красиво и стегнато дупе, а първите резултати ще видите по-бързо, отколкото предполагате.