Плосък корем? Мисия: Възможна!

Има много жени, които харесват по-пищните извивки на телата си, особено в областта на дупето и бедрата. Но едва ли сте чували за жена, която да харесва излишните мазнинки в зоната на корема. Плоското коремче винаги е било на мода и това не трябва да ни учудва. То прекрасно подчертава женствеността на силуета и кара всяка дреха да стои красиво и елегантно. За съжаление, обаче, не всяка дама може да се похвали със завидни резултати в тази област. 

Според редица проучвания дамите трупат най-много излишни мазнини и сантиметри по талията, което често се превръща в предпоставка за наличието на здравословни проблеми и понижено самочувствие. Специалистите смятат, че ако обиколката на талията на жените надвишава 88см., става дума за коремно затлъстяване, което може да предизвика диабет и инсулинова резистентност. Екипът ни смята, че красотата на една жена се крие преди всичко в нейната увереност и затова днес сме ви подготвили няколко бързи съвета за перфектно и стегнато коремче, което да повиши на max вашето самочувствие и по-важното - вашето здраве.
 

Подобрете хранителните си навици

Знаем, че понякога е наистина трудно да се откажете от любимите си храни и най-вече от десертите и шоколада. Имайте предвид обаче, че ограничаването на вредните храни, солта и захарта, със сигурност ще доведат до бързи резултатите и скоро ще се разделите с поне няколко излишни сантиметра в областта на талията.

Съветваме ви да не мислите за храните, които са ви забранени, а за тези, които са ви позволени и задължително трябва да присъстват в менюто ви - така няма да се чувствате „ограничени“ откъм любимите си ястия.

Започнете да консумирате повече здравословни мазнини, зеленчуци, плодове и месо и сами ще се уверите колко добре ще се отразят на талията ви.

Ето и няколко примера за „вълшебни“, храни които ще ви помогнат бързо да влезете във форма.

  • Краставици - този вкусен зеленчук ще ви помогне да се справите с подуването на корема заради високото си съдържание на вода и антиоксиданта кверцетин. А най-хубавото е, че може да използвате краставиците в приготвянето на различни видове салати, така и на таратор и като гарнитури към почти всяко ястие.
  • Горските плодове са богати на витамини и фибри, което означава, че с малки количества от тях ще се чувствате сити дълго време.
  • Яйцата съдържат витамин В12, който помага за по-бързото преработване на мазнините. Все пак не прекалявайте с тяхната консумация, особено ако имате проблеми с холестерола.
  • Месо (риба, телешко, пуешко или пилешко) – редувайте тези богати на протеини меса, за да се радвате на стегнато коремче.
  • Авокадото съдържа в себе си около 13гр. фибри и 20гр. мононаситени мазнини, което го прави чудесен помощник в борбата с излишните сантиметри около талията.
  • Ако обичате пикантни храни, хапвайте често люти чушки. Те съдържат капсаицин – съставка, която предотвратява преяждането и забързват метаболизма.
  • Водата е може би най-важната част от всеки хранителен режим. Ограничете газираните напитки и соковете с рафинирана захар и пийте вода -поне по 8 чаши на ден.

Движение и упражнения 

Когато говорим за стегнат корем, упражненията, извършени дори в домашни условия, са задължителни за крайните резултати. Опитайте се да започнете деня си с едно от най-ефективните упражнения за красива талия – коремните преси. Започнете с две серии по 10 и увеличавайте през няколко дни броят им. Така освен, че ще тренирате коремните си мускули, гарантирано ще се разсъните по-бързо и ефективно, отколкото с обичайната чаша кафе.

А ако сте силно мотивирани да постигнете завидни резултати и да се радвате на наистина стегнат корем, ето 3 лесни, но ефективни упражнения, които може да правите.

 

  • Вдигане на краката от легнало положение
    За да изпълните това упражнение, трябва да легнете по гръб и да поставите дланите зад гърба. Повдигнете едновременно краката си, като внимавате да не сгъвате колената. Задръжте така няколко секунди, след което отпуснете в изходна позиция. Направете упражнението в 3 серии по 10-15 пъти.
  • Страничен планк
    Неведнъж сме споделяли колко ефективно упражнение е планкът, извършен с лице към пода. Днес ще объднем внимание на така наречения “страничен планк”, който е не по-малко ефективен и много подходящ за натоварване на коремните мускули. За целта трябва да легнете настрани на пода и да се подпрете на лакътя си, сгъвайки го на 90 градуса. Дръжте краката изпънати, а ходилата едно върху друго. Започнете да повдигате дупето и задръжте така около 20-30 секунди. След това повторете на другата страна.
  • Повдигане на краката от стол
    Вземете удобен стол, седнете на него и се хванете за задната му част.Съберете краката и започнете да ги повдигате, но без да бързате. Може да опитате да ги свивате и разпъвате, за да натоварите мускулатурата още повече. 

Уреди за моделиране и оформяне на тялото

Съвременните уреди за оформяне на тялото са чудесна възможност да се сбогувате с нежеланите сантиметри от талията или да поддържате добрите резултати. Те са особено подходящи и ако не целите цялостно отслабване на тялото, а стягане на конкретна част. Едни от най-ефективните апаратни системи за редукция на мастните натрупвания в областта на корема, са тези, които съчетават радиочестотни и ултразвукови вълни. Тези технологии стимулират и образуването на колаген, което допринася за видимото стягане и подобряване на кожата в третираната област.

Най-приятната част е, че резултатите се постигат бързо и почти неусетно.

Въпреки това, имайте предвид, че за да ги запазите, трябва да спазвате известни огранчения и препоръки по отношение на храненето, за които споменахме по-горе.

След като ви запознахме с най-ефективните стъпки за плосък и стегнат корем, остава да ви споменем и няколко ежедневни трика, които ще ви помогнат да постигнете желаните резултати още по-бързо. Може би не сте се замисляли, но добрият сън е в основата на красивото тяло и респективно - стегнатия корем. Ако не се наспивате достатъчно, организмът ви ще стимулира производството на хормона на глада, по този начин се повишава и апетитът. Също така - стремете се да не вечеряте късно и да хапвате леки храни преди ядене. 

И не на последно място - масажирайте корема поне веднъж седмично 1-2 часа преди или след хранене, за да подобрите кръвообръщението в зоната. След като вече знаете тайните на стегнатия корем, остава само да се заловите за работа и да направите първите крачки към перфектната талия. Уверяваме ви - не е никак трудно, а постигнатите резултати ще ви мотивират ежедневно.