5 сутрешни упражнения, с които да атакувате целулита

Спомняте ли си момента, когато за пръв път видяхте целулит по тялото си? За една жена, това е усещане, сравнимо с откриването на първия бял косъм. Разположен по бедрата, а често и по дупето, целулитът е от онези специфични мазнини, които присъстват както при по-пищни момичета, така и при по-слаби такива. Появата на толкова нежеланите „трапчинки“ е резултат от дерматологично натрупване на мазнина подкожно. Съединителната тъкан там отслабва и портокаловата кожа е налице.

Добре е да атакувате целулита на много нива. Той се влияе от три неща – генетика, хранене и физическа активност. В последното влизат и таргетирани по зони масажи, както и използването на специално създадени за целта дерматологични уреди. Тези полезни процедури обаче имат нужда от вашата подкрепа, за да се задържи ефектът от тях. Добрата новина е, че има как това да се случи – всичко, от което се нуждаете, е малко сутрешен хъс. Ето пет упражнения, подходящи за изпълнение у дома, с които да стартирате деня и да кажете сбогом на целулита.

Мост към тавана

Това е упражнение за задната част на бедрото и за дупето и е чудесно за хора, които прекарват много време седнали през деня. Легнете на пода със свити крака, така че коленете да сочат тавана. След това, без да отлепяте ходилата, повдигнете дупе нагоре, задръжте и върнете в изходна позиция. Повторете 20 пъти.

Клек с подскок

За да украсите клякането и да го направите още по-ефективно за дупето, опитайте да добавите подскок на края на всеки клек. Поставете ходилата на по- голямо разстояние едно от друго, спуснете се надолу и когато се изправяте, леко подскочете. След подскока, веднага приклекнете пак и после отначало. Ако имате чувствителни колене и подскоците не са желателни, можете да опитате да клекнете, да задържите в тази позиция, докато преброите до 5 и тогава да изправите. Повторете 20 пъти.

Добрият стар напад

Освен кляканията, това е другото упражнение, което влияе на бедрата и дупето по изумителен начин. Сложете ръце на кръста, за по-голям баланс, и направете голяма крачка назад с десния си крак. От тази позиция започнете да се спускате право надолу, докато левият ви крак приближи максимално пода, а десният направи ъгъл под 90 градуса. После сменете краката. Повторете 10 пъти за всеки крак. За по-голям ефект, хванете по 1 гира във всяка ръка.

Mъртва тяга (с усмивка)

Е, усмивката не е съвсем задължителна – но със сигурност ще се усмихнете на резултата от това упражнение. То е перфектно за задната част на бедрата, където най-често личи целулитът. Ще са ви нужни две гири с тежест по избор. Застанете прави и хванете гирите в две ръце, като ги позиционирате над коленете. Започнете да се навеждате плавно надолу, като отпуснете колене съвсем леко, за да няма напрежение. Когато спуснете гирите на ниво колене се изправете. Повторете 15 пъти.

Прав крак назад

Застанете изправени с ръце до тялото. Изнесете левия си крак изпънат максимално назад, като балансирате на десния и леко се навеждате напред. Това упражнения влияе на целулита по дупето и задната част на бедрата. Повтаряйте, като сменяте краката, докато направите 20 повторения.

Тези пет упражнения са напълно достатъчни, за да отчетете сутрешната си тренировка като завършена и да атакувате целулита. Правете я 3-4 пъти седмично, с не повече от 30 секунди пауза между упражненията. Единствената екипировка, която ви е нужна, са удобни дрехи и 2 гири по ваш избор. Цялата тренировка ще ви отнеме не повече от 20 минути, а ако можете да отделите 40 – направете я втори път, отначало. Така можете да сте сигурни, че сте се включили активно в борбата срещу портокаловата кожа! Първите резултати ще са видим още на 3-тата седмица.

Ако искате да заличите целулита още по-бързо, BTL Unison е технологията, която ще ви осигури това!